تشریح اصول طراحی سایت - طراحی سایت و طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

اولین گام طراحی سایت فروشگاهی انتخاب نام دامنه مناسب است. دامنه همان آدرس وب سایت یا فروشگاه شماست. کاربران با تایپ نام دامنه شما را در نوار آدرس مرورگر به وب سایت شما دسترسی پیدا می کنند.

کارشناسان کاسپید این مهم را به بهترین نحو و مطابق با به روزترین اصول دنیا انجام می دهند.

این جلسه هم به صورت تلفنی و حضوری امکان‌پذیر است. بعد از جلسه مشاوره پروپوزال برای مشتری ارسال شده و در صورت تایید پروپوزال عقد قرارداد انجام میشود.

کار کردن روی سئو و برندینگ سایت زمانبر است. یکی دیگر از موارد مهم بعد از طراحی سایت بررسی راهکارها برای افزایش فروش اینترنتی است زیرا هدف شما از طراحی سایت رسیدن به درآمد بالا است.

قطعا تحت تأثیر تعداد زیادی از سایت های معروف و افراد مشهور قرار میگیرید که از وردپرس برای تقویت وب سایت های خود استفاده میکنند.

اگر می خواهید طراحی وبسایت را با وردپرس (رایج ترین و ساده ترین متد موجود) به صورت اصولی یاد بگیرید بسته آموزشی زیر که بهترین ها در ایران هستند را تهیه نمایید:

به همین دلیل محبوبیت وب سایت های الگو در حال افزایش است، به ویژه در میان کارآفرینان ،وبلاگ نویسان ،مشاغل کوچک و افرادی که محدودیت زمانی دارند.

روش اول: نصب وردپرس سپس نصب افزونه ووکامرس و سایر افزونه های مورد نیاز.

امروزه برای داشتن وب سایت کسب و کار خود نیازی به متحمل شدن دردسرهای فراوانی ندارید.

بعد از این که شما وبسایتتان را کامل طراحی کردید باید آن را بروز رسانی کنید تا بتوانید تضمین کنید که محتوایتان جدید و معتبر است  و طراحیتان کهنه و قدیمی نشده است.

چیدمان سایت شما توسط چند المان مهم تعیین می‌شود که یکی هدف وبساتتان است دیگری پیامی اينجا را بررسي کنيد است که شما می‌خواهید به کاربرانتان بدهید و در آخر محتوایی است که در وبسایتتان تولید می‌کنید.

در ساعات غیر اداری جهت برقراری ارتباط و مشاوره ، از طریق واتس‌اپ یا تلفن تماس اضطراری استفاده نمایید.

اگر می خواهید یک سایت مشابه دیجی کالا داشته باشید قالب نیوکالا را حتما ببینید

سرعت یکی از مهمترین ویژگی‌هایی است که سایت شما باید داشته باشید چون سرعت تعیین می‌کند که سایت شما در چه مدت زمانی بالا می‌آید و هیچ کسی دوست ندارد که وارد سایتی شود که سرعت پایینی دارد.

Report this wiki page